Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[求助] 怎麼體貼又不造成壓力?
Oct 8th 2013, 14:35, by YUCHG

作者YUCHG (阿喵)

看板Boy-Girl

標題[求助] 怎麼體貼又不造成壓力?

時間Tue Oct 8 14:35:15 2013

男友是醫療人員,幾乎都是忙到沒時間 所以我也很能體諒即使有時間也只想睡覺 已經一個多月沒講過電話也沒見面 通常訊息聊天也是久久一次五分鐘十分鐘的小聊 明白對方的辛勤,所以平時也不敢隨意吵他 但又希望能成為他生活中疲憊時為他打氣的人 所以一兩天都會傳個加油打氣的話給他 已經很少在說很想念他之類的話 因為我覺得這會對忙碌的一方造成很大的壓力 我很怕每天這樣傳訊息會讓他覺得厭煩 或是感覺我很像狗狗般地趴在他的事情後面猛搖尾巴等著拍拍頭 其實一方面也是加油打氣的話總是有點了無新意 看久了大概還是無力吧 我應該怎麼讓他感覺可以好一點 卻又不要讓他對於沒時間理女朋友的事一直唉聲嘆氣 我真的不是在催促他想見面 我只是很單純的想為他加油 不希望好好的一段感情是他生活壓力來源之一,他已經夠辛苦了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.194.176.89

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoovoztxwbqy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()