Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
手機記憶空間
Nov 29th 2014, 06:08

知識問題|

我的手機型號是HTC desire500
內部空間只有4G
我有買了一個16G的SD
我看能移的都移了
SD卡基本上連1/5都不到
什麼音樂都放SD 照片捨得刪的都刪了
也有試過Cleanmaster 360手機衛士等等
還是滿滿(3.99/4)太猛啦!塞成這樣
那我有些遊戲吃滿多但好像不能移
像我有玩旅X大X 怪X彈X 神X之塔等等
即時性的問題是那個旅X大X連更新空間都不夠
是想問說有沒有不用root不要叫我砍東西的方法
感激萬分

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新Android

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoovoztxwbqy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()