Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
[選擇] 不暈好化的眼線筆
Nov 30th 2014, 03:27, by xan1019

作者xan1019 (仙仙)

站內MakeUp

標題[選擇] 不暈好化的眼線筆

時間Sun Nov 30 03:27:26 2014

開始玩化妝品的這幾年也買過好幾支眼線產品 眼線液對我來說太難上手 眼線膠買過的也都容易暈 而且用刷子我容易自己"吐"到自己眼睛 不然眼線膠真的滿不錯的XD 而且可能因為是我真的不太會化 或是眼褶間距太小 我只能畫隱形眼線 如果化很明顯的外眼線會容易有風塵味 所以我通常選擇比較容易上手的眼線(膠)筆 扣掉其他真的很難上色的幾支之外 手上現在服役的是SOLONE和HEME SOLONE比較不會暈一點 可是我不喜歡有亮片的 真的很難卸>"※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 49.158.117.236 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1417289249.A.A7E.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoovoztxwbqy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()