Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
英檢中高保證班,校近公館
Nov 30th 2014, 04:15

我現一個大三的學生
我承認我現才在臨時抱佛腳
明知道學校有英文畢業門檻
過年完都要三年級下學期了
我現才要去準備
我們學校的門檻是”英檢中高級”的初試
現會來戴爾
是因為一般補習班都把初複試分兩班
這樣就得報2次課程(好浪費錢)
可是戴爾卻直接初複試一併教我們
讓我一兼二顧
順利一次拿到一張完整英檢中高級的證書
喔耶~~~~~~~~~~

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoovoztxwbqy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()