Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Autocad 3/4 立體月餅怎麼畫?
Feb 6th 2015, 02:02

我現在畫了一個立體月餅分別為
Layer 1 上餅皮(圓柱體)
Layer 2 芝麻(n個立體圓)
Layer 3 夾心(圓柱體)
Layer 4 下餅皮(圓柱體)

現在我只要保留3/4個月餅, 1/4個月餅要消失不見或透明或另外放在別層
之後轉45度角 能夠看到月餅橫切面的內容(像是半顆芝麻(立體圓))
另外物件不需要貼材質 透明即可

這樣Autocad怎麼畫??

PS: 我想到我乾脆把1/4月餅內的所有東西, 放在layer5, 之後關掉layer5即可,
不過我不曉得怎麼把多個layer2的立體圓快速弄成layer2+layer5的立體圓
千萬別叫我重畫, 圓挺多的

感謝幫忙

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoovoztxwbqy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()