Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
信箱 手機認證 )急
Feb 4th 2015, 05:52

我要找回之前的信箱
可是密碼忘記了
所以就按忘記密碼 "手機認證"
之前都會有簡訊 可是這次一直要我填寫手機號碼
他要我填寫我之前填的手機號碼
一般手機不是都10碼
例如 : 0912 345 678
可是他要給我填的是
: 0912 345 _ _ 78
想請問11碼 多出來的那碼是要打什麼..
很急著找回密碼 因為一堆遊戲都拿不回來 TAT

不知道圖怎麼放 不然有圖比較好了解...

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kkoovoztxwbqy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()